Oldalak

2012. augusztus 7., kedd

Pótlás ! :)


Sziasztok! :) 
Már kb egy hónapja nem írtam új blogot ezért most pótolok.! 
Muskátli.
Tegnap anyukámmal, mamámmal, és a húgommal elmentünk unoka testvéremékhez. Neki az anyukájának egy virág boltja van és hát gyönyörű virágai vannak az udvaron is .Sokat fényképezgettem a virágokat, meg természet képeket is csináltam, de ami nem lett jó igazából egyből ki is töröltem. A kép csinálások után nagynéném bezárta a boltot és kiengedtük a két kutyusukat . Látni fogjátok őket képekben. Van nekik egy Yorki kutyusuk ő Benike, meg egy Beagle kutyusuk ő meg Molly. Sokat játszottam velük szaladgáltunk, tanítottam őket. Majd mikor be akartuk őket zárni mert uncsim jött az autójukkal na akkor egyik sem ment volna be a helyükre.Én Benit felkaptam és be is vittem a helyére, de Mollyt nem volt ám könnyű, de végül ő is  bement :) !

Na nézzétek a fotókat.:)



A Pöttyös az igazi. :) 
Orchidea (nem élő).
Petóni
Ismét muskátli
Rózsa.

Fehér Rózsa.
Mini petónia
Benike
Molly

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése